HTML

Wellness Varangy

Friss topikok

Egy kis vevőszolgálati fitness - 2. rész

2014.04.22. 20:04 Wellness Warangy

Úgy látszik, ez a múlt hét nem a vásárlói élmény jegyében telt.

Először a Sága virsli-disztópiáját éltem át, pénteken pedig egy wunder-szendvicset találtam, amiben az volt a csoda, hogy legalább tojás - gondolom a közeledő húsvét megihlette a készítőket - na szóval tojás és bacon, az volt benne.

 A Westend amúgy is sokszor tartogat meglepetéseket, legyen az pozitív (ingyen-kávé egy promo pultnál) vagy negatív (egy fürge-lábú csótánnyal a pulton). A kaják terén azonban kényes vagyok, és hát ez most spec. a kedvenc pékségem rovására megy.

Szóval következzen egy újabb csodálatos ügyfél-levél, ezúttal a 'zöldségkímélő' Cortesinek címezve. Hozzáteszem, mindig is voltak problémák a kiszolgálással, sztorikat lehetne zengeni róla, milyen mesterien keverik össze a rendeléseket, de a termékek finomak és van madárcsirip ÉS MÉG ÍGY IS 10 fokkal jobb, mint a környéken található összes másik kiszáradt-kaja/szendvics árus. Úgyhogy nézzétek el nekem, hogy nem asztal-püffögtető stílussal írtam nekik, én tényleg szeretem a Cortesit.

cortesi szendvics.jpg

(Vigyázat, a szendvics nyomokban zöldséget tartalmaz!)

 

Tisztelt Cortesi team!

Szeretném Önöket egy vásárlói visszajelzéssel megkeresni. Elöljáróban szeretném jelezni, hogy az elmúlt évben sokszor fordultunk meg Önöknél kollégáimmal a Westendben található üzletükben és sokszor elégedettek voltunk a szendvicsekkel és a termékekkel, ugyanakkor szeretnék most némi konstruktív visszajelzést adni a kiszolgálás és a termékek értékesítése kapcsán.

 

A visszajelzés illesse először a csatolt képet. Ezt a szendvicset pénteken, Április 18-án vásároltam, délelőtt az Önök üzletében. Úgy vélem, hogy minden fogyasztó nevében reklamálok, amikor azt kérem, hogy rakjanak zöldséget a szendvicsekbe, és ne csak látszólag. A sok helyen bevált 'kituszkolom a szélére, hogy többnek látszódjon'-megoldás sajnos egy idő után a nem-vásárlást fogja előidézni, úgy mint a Westend környékén található Brunch esetében is. Sajnálattal tapasztalom, hogy egyre többször van Önöknél is hasonló eset. Egyébiránt a szendvicsben található volt még egy fél (!) szelet paradicsom és egy szintén fél (!) szelet uborka, amely a másik oldalán a szélén volt fellelhető. Ha nem lenne ilyen finom a vaj+katalán kombináció és kevésbé lettem volna éhes, valószínűleg egyből visszasétáltam volna a panaszkönyvért.

A másik, remélhetőleg konstruktív visszajelzés a kiszolgálást illeti. Szeretnénk, ha megoldható lenne, hogy odafigyeljenek az eladók a vásárlókra, mosolyognának és ne csak sebtiben kapjon az ember egy kávét tejjel, miközben capuccinot kért fahéjjal. Sokszor kell korrigálni a lányokat, sokszor nem tudnak figyelni és bár ez a sok vásárló rovására írható, esküszünk, hogy nem fogunk megharagudni, ha 1,5 perccel tovább tart a kiszolgálás de cserébe megkapjuk azt a fajta minőségi és szeretek-miatta-idejárni-kiszolgálást, amit mostanában oly ritkán talál az ember.

Láthatóan rosszul vannak beosztva a lányok, az egyik a rendelést veszi fel, a másik csomagolja a szendvicset, a harmadik pedig a kávégépnél van. Közülük általában mindhárom megkérdezi, hogy hány cukorral legyen...és néha még meg is szidnak, ha nem szólunk előre, hogy Westend-dolgozók vagyunk (holott talán ez a legmegbízhatóbb vásárlói réteg).

Ez nem a reklám helye, de mivel trénerként dolgozok ügyfélszolgálaton, tudom, hogy ezek a figyelmetlenségek korrigálhatók és nagy mértékben javítják az ügyfél-elégedettséget.

A Westend dolgozók nevében köszönöm, hogy időt fordítanak a hibák javítására. A lányok kedvesek, aranyosak és ha megfelelő tréninget kapnak, bízom benne, hogy tökéletes, madárcsicsergős helyet varázsolnak a Westend City Centerben.

Köszönöm figyelmüket és várom szíves visszajelzésüket,

Üdvözlettel,

bliblablu

 

Szóval ez most elment a facebook honlapjukra. Egyébként a Sága-sztori feltehetőleg folytatódik a napokban, mert lejár az általuk kért 5 nap kivizsgálási idő - majd ezt is posztolom.

 

Ja és lehet, találtam egy új hobbit, valami eszméletlenül élvezetes gyűjteni a vevőszolgálati anti-példákat :D

 

Brekkkkkk

 

A Varangy

 

 

3 komment

Címkék: szendvics vevőszolgálat anti-példák

A bejegyzés trackback címe:

https://wellnesswarangy.blog.hu/api/trackback/id/tr456070629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zalchee 2014.04.22. 21:41:45

nyilván először a képen akadt meg a szemem, nem is tudtam eldönteni mi lehet a probléma..

egyébként nem akarnál írni valami hasonlót egy bizonyos pizzázóról? :D

zalchee 2014.04.22. 21:42:25

illetve pizzériáról, na

Wellness Warangy 2014.04.26. 18:30:51

@zalchee (nicknév csak a kriscsi blogjába): Lehetne, de akkor tesztelni kéne megint, mert hát ha nincs róla kép,akkor ugye meg se történt...Arra meg nem vesz rá a lélek, hogy megint egyek náluk :D
süti beállítások módosítása