Úgy látszik, ez a múlt hét nem a vásárlói élmény jegyében telt.
Először a Sága virsli-disztópiáját éltem át, pénteken pedig egy wunder-szendvicset találtam, amiben az volt a csoda, hogy legalább tojás - gondolom a közeledő húsvét megihlette a készítőket - na szóval tojás és bacon, az volt benne.
A Westend amúgy is sokszor tartogat meglepetéseket, legyen az pozitív (ingyen-kávé egy promo pultnál) vagy negatív (egy fürge-lábú csótánnyal a pulton). A kaják terén azonban kényes vagyok, és hát ez most spec. a kedvenc pékségem rovására megy.
Szóval következzen egy újabb csodálatos ügyfél-levél, ezúttal a 'zöldségkímélő' Cortesinek címezve. Hozzáteszem, mindig is voltak problémák a kiszolgálással, sztorikat lehetne zengeni róla, milyen mesterien keverik össze a rendeléseket, de a termékek finomak és van madárcsirip ÉS MÉG ÍGY IS 10 fokkal jobb, mint a környéken található összes másik kiszáradt-kaja/szendvics árus. Úgyhogy nézzétek el nekem, hogy nem asztal-püffögtető stílussal írtam nekik, én tényleg szeretem a Cortesit.
(Vigyázat, a szendvics nyomokban zöldséget tartalmaz!)
Tisztelt Cortesi team!
Szeretném Önöket egy vásárlói visszajelzéssel megkeresni. Elöljáróban szeretném jelezni, hogy az elmúlt évben sokszor fordultunk meg Önöknél kollégáimmal a Westendben található üzletükben és sokszor elégedettek voltunk a szendvicsekkel és a termékekkel, ugyanakkor szeretnék most némi konstruktív visszajelzést adni a kiszolgálás és a termékek értékesítése kapcsán.
A visszajelzés illesse először a csatolt képet. Ezt a szendvicset pénteken, Április 18-án vásároltam, délelőtt az Önök üzletében. Úgy vélem, hogy minden fogyasztó nevében reklamálok, amikor azt kérem, hogy rakjanak zöldséget a szendvicsekbe, és ne csak látszólag. A sok helyen bevált 'kituszkolom a szélére, hogy többnek látszódjon'-megoldás sajnos egy idő után a nem-vásárlást fogja előidézni, úgy mint a Westend környékén található Brunch esetében is. Sajnálattal tapasztalom, hogy egyre többször van Önöknél is hasonló eset. Egyébiránt a szendvicsben található volt még egy fél (!) szelet paradicsom és egy szintén fél (!) szelet uborka, amely a másik oldalán a szélén volt fellelhető. Ha nem lenne ilyen finom a vaj+katalán kombináció és kevésbé lettem volna éhes, valószínűleg egyből visszasétáltam volna a panaszkönyvért.
A másik, remélhetőleg konstruktív visszajelzés a kiszolgálást illeti. Szeretnénk, ha megoldható lenne, hogy odafigyeljenek az eladók a vásárlókra, mosolyognának és ne csak sebtiben kapjon az ember egy kávét tejjel, miközben capuccinot kért fahéjjal. Sokszor kell korrigálni a lányokat, sokszor nem tudnak figyelni és bár ez a sok vásárló rovására írható, esküszünk, hogy nem fogunk megharagudni, ha 1,5 perccel tovább tart a kiszolgálás de cserébe megkapjuk azt a fajta minőségi és szeretek-miatta-idejárni-kiszolgálást, amit mostanában oly ritkán talál az ember.
Láthatóan rosszul vannak beosztva a lányok, az egyik a rendelést veszi fel, a másik csomagolja a szendvicset, a harmadik pedig a kávégépnél van. Közülük általában mindhárom megkérdezi, hogy hány cukorral legyen...és néha még meg is szidnak, ha nem szólunk előre, hogy Westend-dolgozók vagyunk (holott talán ez a legmegbízhatóbb vásárlói réteg).
Ez nem a reklám helye, de mivel trénerként dolgozok ügyfélszolgálaton, tudom, hogy ezek a figyelmetlenségek korrigálhatók és nagy mértékben javítják az ügyfél-elégedettséget.
A Westend dolgozók nevében köszönöm, hogy időt fordítanak a hibák javítására. A lányok kedvesek, aranyosak és ha megfelelő tréninget kapnak, bízom benne, hogy tökéletes, madárcsicsergős helyet varázsolnak a Westend City Centerben.
Köszönöm figyelmüket és várom szíves visszajelzésüket,
Üdvözlettel,
bliblablu
Szóval ez most elment a facebook honlapjukra. Egyébként a Sága-sztori feltehetőleg folytatódik a napokban, mert lejár az általuk kért 5 nap kivizsgálási idő - majd ezt is posztolom.
Ja és lehet, találtam egy új hobbit, valami eszméletlenül élvezetes gyűjteni a vevőszolgálati anti-példákat :D
Brekkkkkk
A Varangy